Afgelopen week ontving ik een email van IDMK over de cursus Effectieve Zoekmachine Marketing en Doeltreffende Zoekmachine Optimalisatie. Uit interesse heb ik even doorgeklikt naar de zoekmachine marketing cursus. Twee dagen later viel dezelfde mailing ook in mijn fysieke mailbox.

Nu kan het gewoon toeval zijn dat ik dezelfde mailing ook met de post krijg of misschien is het beroepsdeformatie, maar volgens mij hebben ze bij IDMK ‘gezien’ dat ik op de mailing heb doorgeklikt, daaruit geconcludeerd dat ik interesse in deze cursus heb en mij nog een extra reminder gestuurd. Een mooi staaltje Multichannel Behavioral Targeting

Het is natuurlijk de vraag of ik nog behoefte zou hebben aan een fysieke folder als ik alles al op de site heb kunnen lezen, maar een eenvoudige split run test kan het antwoord hierop geven.

Ik ben benieuwd of mijn gevoel over deze campagne klopt. Misschien is er iemand van IDMK onder de lezers die hierover duidelijkheid kan verschaffen.

Plaats een reactie