Het jaar is inmiddels alweer halverwege, dus gaan we allemaal aan de slag met de (marketing) plannen voor 2009 en verder. Een vraag die iedere marketing intelligence afdeling (ook andere afdelingen trouwens) zich dan stelt is: “Hoe kan marketing intelligence bijdragen aan het behalen van de marketingdoelstellingen?”

Geef in onderstaande poll aan wat jouw grootste marketing intelligence uitdaging voor 2009 is. Mis je een antwoord, kies dan voor “Anders, namelijk…..” en vermeld jouw antwoord bij de reacties.

Wat is jouw grootste marketing intelligence uitdaging in 2009?

Uitslag

Loading ... Loading ...
Tags:
1 reactie op “Wat wordt de MI uitdaging in 2009?”
  1. Leuk zo’n poll. Ik heb anders, namelijk gestemd maar kon mijn verhaal er niet kwijt. Bij deze dan: We zijn ebizg de eerste stappen te zetten met RTD (real time desicioning) in een volledig ontsloten multi-channel omgeving. Voor 2009 betekent dit een near real time oplossing voor ons Internet kanaal gericht op bannering en E-mail marketing.

Plaats een reactie