Net terug van vakantie waar ik ruim twee weken zonder enige internettoegang heb kunnen ontspannen (dat gaan we vaker doen), wacht mij thuis naast een overvolle mailbox ook een groep van ruim 50 aanmeldingen voor de LinkedIn groep Marketing Intelligence Netherlands. Hiermee wordt de magische grens van 500 leden gepasseerd! Tijd voor een feestje dus.

Bij de start van de groep leek het mij leuk om niet alleen virtueel te netwerken, maar ook op informele wijze met elkaar kennis te maken. De mogelijkheid om vacatures te plaatsen op M.I.B. zorgt daarnaast voor een redelijke ‘Borrelkas’. Tijd om de eerste Marketing Intelligence Borrel te houden! Zodra een definitieve datum en locatie bekend is zal die hier bekend worden gemaakt.

Tags: ,
1 reactie op “Tijd voor een feestje”
  1. Paul Groenland zegt:

    Bram,

    Bij deze gefeliciteerd met dit resultaat.
    Ongelofelijk zo hard als dit gegaan is.
    Weet je welke datum je de borrel gaat houden?

    Ik spreek je weer,

    Hoi,

    Paul

Plaats een reactie