Gisteren is alweer de tiende Online Marketing Blog Kermis van start gegaan. Dit keer is JustEcommerce van Patrick Kerssemakers de gastheer. Niet geheel toevallig is het thema E-commerce. Dit keer maar liefst 19 inzendingen, met als toppers wat mij betreft de volgenden:

Copywriting voor web 2.0
Hoewel het lijkt alsof copywriting een stuk minder belangrijk is in de huidige tijd van Web 2.0, Laat David Brinks zien dat het tegendeel waar is.

Ondernemer én internetgoeroe, is dat wat je wilt?
Schoenmaker blijf bij je leest! Sint Smeding geeft aan dat E-commerce, online marketing of adwords niet altijd rendabel zijn voor de MKB-branche en dat vooraf alle mogelijke investeringen uitgedacht moeten zijn.

SEO succes meten: waarom rankings waardeloos zijn
Zijn posities in zoekresultaten een betrouwbare maatstaf terwijl zoekmachines hun zoekresultaten steeds meer personaliseren? Eduard denkt van niet. Maar hoe meet je het succes van SEO dan?

Vanuit M.I.B. heb ik deze ingestuurd. Ben je geïnteresseerd in E-commerce, dan zou ik vooral een kijkje gaan nemen. Het zou helemaal mooi zijn als je hier even een stem op mijn artikel zou kunnen uitbrengen :-).

Tags:
Plaats een reactie