Blauw Research zal drie presentaties verzorgen op de MIE. Op verzoek van Bram van Essen, hier alvast wat meer informatie over de presentaties. Alle presentaties zijn op dinsdag 4 november.

Om 13.30 zal Milena Grul van KPN samen met Sandra Bosma (Blauw) laten zien dat klanten trouwer zijn aan een merk wanneer de Brand Personality overeenkomtĀ met de persoonlijkheid van deze klanten.

Om 15.00 uur zullen Ap Dijksterhuis (schrijver van de non-fictie beststeller “Het Slimme Onbewuste”) en Thao Nguyen (Blauw) de implicaties van het Slimme Onbewuste op marktonderzoek bespreken en de resultaten van een gezamenlijk onderzoek tonen.

Om 16.15 uur zullen Jorrit Lang (ING) en ikzelf (Rijn Vogelaar, Blauw) de bokshandschoenen aantrekken om voor eens en voor altijd uit te maken of de Net Promoter Score (NPS) van Reichheld nu de beste maat is voor de relatie met klanten en daarmee een zege is voor marktonderzoek of dat het allemaal maar gebakken lucht is.

M.I.B. bloggers en andere geinteresseerden zijn natuurlijk van harte welkom.

Plaats een reactie