Op 4 en 5 november vindt al weer de 7e editie van het Marketing & Information Event plaats in de Kuip in Rotterdam. Het MIE is een veelzijdig event door de samenwerking en actieve rol van acht branche- en beroepsverenigingen: CRM Association NL, MWG, PIM, VMC, DDMA en GVR en het NIMA en MOA als initiators.

De hoofdthema’s van het event zijn:

  • Accountability
  • Innovatie
  • Connected Customer
  • Sustainability
  • Branding
  • Marketing Research Technieken

Het uitgebreide programma is hier te vinden. Ik ga zelf op 4 november. Helaas lijkt databasemarketing er in het programma een beetje karig van afgekomen te zijn. Desalniettemin zijn er genoeg interessante presentaties te zien. Enkele sessies die ik zeker wil bezoeken:

  • RapidSugar: ‘Baas over eigen data’. Connected Customer
  • Oud collega’s Pieter Stel & Edwin van de Sande: Customer Profitability Management.
  • De Informatiegroep: Van Customer Insight en Marketing Intelligence naar verbeterde bedieningsconcepten.

Verder is het event altijd een weerzien van oud collega’s en andere bekenden, wat een bezoek ook al de moeite waard maakt.

Tags: ,
Plaats een reactie