Hier mijn eerste post op deze mooie blog!

Als zelf verklaard IT Proffesional 2.0 ben ik druk bezig aan mijn brand te werken en daarvoor is dit podium natuurlijk uitermate geschikt. Ik hoop dat de geachte lezers het interessant vinden wat ik te melden heb, het zal hoofdzakelijk gaan over marketing gerelateerde datamining en machine learning achtige zaken.

Here we go!

Ik kwam een aantal maanden geleden deze mooie white paper tegen over CEM die ik nog steeds erg goed vind.

Bottom-line is dat er wel degelijk iets aan de hand is (natuurlijk) maar in mijn ogen gaat dat nog verder als in deze whitepaper wordt aangegeven. Ik heb laatst de nieuwe G1 Google phone in het eggie gezien , niet alleen met GPS maar ook met kompas en  barcode scanner… In combinatie met breedband wireless internet, google maps en wikipedia een ongeloofelijk krachtige combinatie.

Dus het apparaat weet niet alleen waar je staat maar ook welke richting je heen kijkt. Haalt via google maps en wikipedia interesante feiten op over de omgeving. Sta je in de broeken winkel een Levi’s 506 (mijn favoriete jeans) te kopen, barcode scannen en jawel twee straten verderop 10% goedkoper, inclusief route.

Wat zorgt ervoor dat je in die winkel blijft?

Juist!

1 reactie op “Customer Experience: paradigma shift?”
  1. Arjan Haring zegt:

    Huigje, ik vind alles interessant wat je schrijft.

    Ben heel benieuwd wat je nog meer zal schrijven. Overigens vind ik je wel heel erg rationeel ingesteld, hoop daar nog wel meer nuancering in te zien in de komende posts.

Plaats een reactie